Atmaksa un Garantija
Interneta veikalā www.vissflizem.lv iegādātajām precēm tiek piemērota:
- • garantija saskaņā ar Latvijas Republikas likumiem, kas ir spēkā 24 mēnešus no preces iegādes datuma;
- un var tikt papildināta ar (komerciālo) garantiju, kuru nodrošina preces ražotājs.
Neatkarīgi no ražotāja norādītās garantijas ilguma, par radušos preces defektiem var vērsties 2 gadu laikā, bet, ja ražotājs nosaka ilgāku termiņu, tad – pēc tā norādītā termiņa.
Katra ražotāja piedāvātās garantijas nosacījumi var atšķirties, taču noteiktas prasības ir kopīgas. Pērkot preci, pircējam jānodrošina, ka:
- prece tiek izmantota paredzētajā veidā un saskaņā ar preces lietošanas instrukcijā norādītajām rekomendācijām;
- tiek izmantotas oriģinālās ražotāja nodrošinātās rezerves daļas, jo ražotājs nevar būt atbildīgs par līdzīgu ražotāju piegādātām detaļām.
Jums ir pat 30 dienu laiks, lai izlemtu par iegādāto preci!
Interneta veikalā iegādātajām precēm tiek nodrošināts 30 dienu atgriešanas termiņš no pasūtījuma veikšanas dienas. Atgriešanas gadījumā summa, kas samaksāta par Jūsu iegādāto preci, tiek pārskaitīta uz Jūsu norādīto kontu 14 darba dienu laikā. Šie atgriešanas noteikumi ir spēkā tikai, pērkot preci tiešsaistē.
*Par transporta pakalpojumiem un COD maksājumiem nauda netiek atgriezta.
Salonā iegādātajām precēm – 14 dienu atgriešanas garantija!
- Nepiemērotu vai neatbilstošu preci var atgriezt 14 dienu laikā no tās iegādes brīža salonā viskasplyelems.lt, no kura to iegādājieties;
- Precei jābūt pilnībā nokomplektētai un jāatrodas oriģinālā iepakojumā.
- Atgriežot preci, jāiesniedz pirkuma apliecinošs dokuments (kvīts vai rēķins) un jāaizpilda pieteikums, kuru nodrošinām tirdzniecības vietā.
Nauda par atgriezto preci līdz 50 eiro tiek izmaksāta skaidrā naudā, bet, ja summa pārsniedz 50 eiro, tā tiek pārskaitīta ar bankas pārskaitījumu uz maksātāja bankas kontu 14 kalendāro dienu laikā no preces atgriešanas dienas.
Ja atgriešanas iemesls ir preces defekts vai pārdevēja kļūda, visas izmaksas segs preces ražotājs vai SIA Vissflizem.
Mēs nepieņemsim atgriešanu, ja:
- Prece tika pagatavota pēc klienta vēlmes, īpaša pasūtījuma rezultātā;
- Klientam, pasūtot preci, tā tika piegādāta tieši no rūpnīcas uz būvniecības objektu;
- Prece tika piegādāta klientam, no citas mūsu noliktavas, pēc klienta pieprasījuma;
- Prece ir bojāta, ja bojājumi radušies klienta vainas dēļ.